Chata s našimi prvákmi

Tento víkend som strávila perfektne. Bola som s partiou žiakov na chate vo Veľkej Lehote. Okrem mňa tak ešte boli dvaja rodičia, ktorí sa starali o naše plné brušká. Do Veľkej Lehoty cestovali decká vlakom a my ostatní, autami. Večer o 20:00 sme mali zraz pred kostolom vo Veľkej Lehote. Našťastie sme došli všetci a načas. Hneď sme sa vybalili, ubytovali a pustili sme sa do zemiakových placiek, ktoré boli výborné. Potom sme začali mať perfektný večer. Vytiahlo sa karaoke, spoločenské hry, čipsy a kola a zábava trvala až do pol jednej rána. Potom sme všetci pospali ako dudky a ráno nás čakal chlebík do vajíčka a nádherné počasie. Rodičia postavili na guláš, vonku v kotlíku a my sme s deckami sme spievali, šli sme na prechádzku, kŕmili sme mačičky a hrali hry. Poobede sme dostali guláš, ktorý nám bohate vystačil aj na večeru. Potom sme si rozprávali zážitky, smiali sme sa a fotili. Večer už tradične karaoke, koláče a čaj. Druhú noc sme šli spať oveľa skôr. V nedeľu ráno sme sa zobudili na vôňu palaciniek s džemom a grankom, takže nás to donútili vyliezť z teplej postieľky. Opäť bol krásny deň. Dali sme si rozcvičku, karaoke na terase, pobalili sa a cestu domov sme absolvovali dvoma autami, z toho jedno bolo 9 miestne. Došli sme šťastne, plní zážitkov a oddýchnutí. Viacerí známi sa mi čudovali, že som šla na víkend s násťročnými, ale keď sa stanovia pravidlá a hranice, všetko sa dá. Rešpekt sa dá vybudovať aj iným spôsobom ako zákazmi a príkazmi.